måndag 11 juli 2011

Ingen resvaska i sikte...

...och darmed heller ingen laptop. Har fatt lana C:s mammas tillsvidare vilket ar hur snallt som helst men fortfarande saknar jag ju ett svenskt tangentbord. Vet sjalv hur storande jag tycker det ar att lasa texter som saknar prickar pa a, a och o.. Och fult framforallt!

Men jag far vara glad att jag har en dator nu iallafall. Plus att alla foton fran Lewis dop fanns sparade pa kameran! Tank om systemkameran hade legat i resvaskan, hemska tanke... Dock ar det sa otroligt trakigt att alla Lewis sprillans nya klader ar forsvunna, samt nagra av de fina bocker han fick i doppresent - det ar jag verkligen sa himla ledsen over. Innan jag packade ner dem skrev jag dopdatumet i varje bok och vem den varifran, skulle bli ett sant fint minne for nar han ar aldre minns jag att jag tankte.

Fast fortfarande finns det ett liiitet hopp om att vaskan kommer fram, flygbolaget "letar" namligen i 3 manader innan dom forklarar ett foremal forsvunnet..



Hur kan en resvaska bara vara puts vack undrar jag??


1 kommentar:

  1. Jag hoppas verkligen att ni får tillbaka den, det måste kännas jättejobbigt, men man tycker att den inte bara kan försvinna...

    SvaraRadera