söndag 10 juli 2011

Vinterlandskap


Utsikt fran var balkong idag.
Nedanfor skymtar grunden till vart nasta husbygge - sa spannande!

Snacka om att vintern ar har pa riktigt nu! Det har snoat HELA dan med undantag for nan enstaka timme. Jag var ut en svang och skot buggyn genom snon, det var skapligt tungt kan jag lova aven om vagnen plojde genom snon helt okej.
Har aven hunnit med en svang till gymmet, forsta passet pa laange - jag var svag som aldrig forr men gud sa bra det kandes att antligen vara tillbaka! Jag kopte ett 10 consession card, men angrar redan att jag inte kopte manadskort istallet. Fast samtidigt vet jag att fran den 1a augusti da C maste vara nere pa farmen varje dag kommer jag knappast kunna ga lika ofta som nu. Dom har iof barnpassning pa gymmet men fragan ar om det skulle funka sa bra.. Men visst skulle jag kunna testa innan jag helt dissar det alternativet.

Nu ska vi ha myskvall har hemma med hemmagjord rabarberpaj, vaniljglass och film! Ska bara lagga lillplutten forst.

Trevlig sondag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar