torsdag 21 juli 2011

Min tur

I förrgår var det min tur att smita iväg och ha några timmar för mej själv. Jag valde att spendera dom i skidbacken! Hur härligt som helst, jag hann med 7 runs på dryga två timmar vilket jag är himla nöjd med. Kände mej en aning ringrostig till att börja med men mot slutet gick det bättre och bättre. Lite som att cykla, har man en gång lärt sej så sitter ju tekniken i ryggraden även om det kan tålas att putsa lite på! Skulle inte ha något emot att ta några skidlektioner faktiskt, bara för att få lite praktiska tips vad jag borde tänka på och lära mej att åka lite snyggare. För mej går det oftast undan men utan nån vidare stil haha.

Jag blir lika imponerad varje gång jag ser små pluttar, en del säkert max 4 år svischa ner för dom stora backarna som om dom aldrig gjort nåt annat. Tänk vilka proffs dom kommer vara när dom är 15! Om dom inte har hunnit tröttna by then förstås..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar