torsdag 21 juli 2011

Body Attack

Hamnade i en minst sagt annorlunda klass idag på gymmet, var på väg ut igen när jag insåg att det inte alls var vad jag räknat med. Men sen tänkte jag att stackars instruktör om jag bara försvinner innan jag ens gett det en chans. Så jag stannade.. och jäklar vad jobbigt det var, jag såg ut som en tomat i ansiktet 45 minuter senare! Vet inte om jag skulle gå igen dock, lite väl mycket krånglig koregrafi för my liking men jag lyckade ändå få ett ordentligt träningspass så helt hopplös kan jag ju inte ha varit.

Idag fick jag förresten frågan om jag möjligtsvis kom från Ryssland. Först Kournikova och sen det här, inom loppet av en vecka! Vet att jag har grekiskt blod från pappas sida, visserligen en rätt avlägsen släkting men ändå tillräckligt för att hans bröder och systrar skulle bli mörkhåriga med bruna ögon. Att vi skulle ha några ryssar i släkten vet jag dock inget om!


Några foton från dagens promenad i det härliga solskenet:





2 kommentarer:

  1. Underbara bilder gumman! Vi måste få till den där skype-daten snarast! Much to tell... Så Lewis är oxå inne i en teething period? Samma här, B har tre tänder som kommer upp samtidigt just nu. Men han kör på varannan natt typ, alltså, varannan natt sover han hela natten som vanligt för att sen inte alls kunna sova nästa natt. Då hamnar han i vår säng istället, orkar inte springa fram och tillbaka hela tiden. Tjoffa iväg ett inbox-medd på FB om du har ngn dag/tid som du kan skypa. Stor kram till dig fina.

    SvaraRadera
  2. Jag blir lite avis över vart du bor när jag ser de där vackra bilderna. Vi har Body Attack här också, eftersom det är en Les Mills-koreografi så är det likadant över hela världen. Håller med om att det är sjukt jobbigt.

    SvaraRadera