onsdag 13 juli 2011

ÅÄÖ again!

Gus en datakille vi känner var här tidigare ikväll och skrev över våra mobiler till ett nytt mobilföretag, installerade en skrivare samt fixade så jag kan skriva mina älskade svenska bokstäver igen - wihoo!! Dock är mitt tangentbord en aningens förvirrande just nu med alla knappar på fel ställe, tar nog ett tag innan jag lär mej var dom sitter. En smart idé vore ju att klistra fast små lappar på knapparna.. Fast undrar just hur glad C:s mamma kommer bli när hon får tillbaks sin laptop?

Lunchade med E och M idag igen, denna gång på nyöppnade Hilton Hotel - vilket ställe! Inredningen var helt otrolig, jag måste försöka ta lite foton nästa gång. Vi satt utomhus (i bara t-shirts!) under värmeslingor i strålande sol med sjön bara några meter nedanför medans våra små hade playdate på golvet och under borden. Glömde helt bort att det faktiskt är mitt i vintern här!




Jag i lite vintrigare utstyrsel igår... Tvärs över sjön ligger Hilton!



Kolla in all snö på bergen, visst är det fint?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar