söndag 24 juli 2011

B-day Celebrations!

Så var man alltså ett år äldre, 28 med andra ord. Jag hade en toppenfödelsedag, tack vare fina vänner och familj som verkligen skämde bort mej! C:s föräldrar kom upp till Queenstown dagen till ära och passade L så jag och C kunde sticka iväg och cykla downhill på förmiddagen.. det var huuur kul som helst! Efteråt åt alla lunch och tog en cider (vi tjejer that is) på Sachs, innan det bar av hemåt för lite fika med C:s familj.

Sen var det dags att göra sej iordning för kvällens festligheter! Finaste V hade ordnat med lyxtaxi över till The Hiltons där jag, Cameron, Vicki och Trev åt en superb middag och drack gott vin under ett antal timmar. Allt medan L var i trygga händer hemma med farmor och farfar :) En väldigt lyckad födelsedag!



Indri, jag och Naomi utanför Sachs efter flera timmar på cyklarna


Vi blev upphämtade av en Bentley som körde oss till Hilton! Självklart ett ögonblick värt att föreviga :)


Vic, den fantastiska party plannern, och jag framför vår ride!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar