söndag 30 januari 2011

Brrr

Det är meningen att det ska vara mitt i sommaren här ju men jag kan meddela att jag sitter inlindad i två filtar med värmeelementet på högsta nivå - det är freezing! Sån otrolig skillnad på husen i NZ mot Sverige, ofta är det kallare inomhus än ute! Nyare hus är bättre isolerade men det här gamla huset vi bor i nere på farmen håller ingen värme alls. Så som det är nu kommer det vara ohållbart i vinter, särskilt med en liten bebis!

Men jag hoppas att vi kommer spendera mesta tiden i QT by then och sen har vi ju även en efterlängtad resa till den svenska sommaren att se fram emot :) Även fast det i stort sett känns som vi just packade upp resväskorna längtar jag faktiskt redan tills det är dags att åka tillbaka! Ska bli så roligt att ha med sej L, så otroligt mycket har hänt sen sist - familj och vänner kommer garanterat få se mer än hans stängda ögonlock :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar