torsdag 13 januari 2011

Oj!

..Vad många besökare jag hade igår, upp från mina vanliga blygsamma (men ack så betydelsefulla) 40, till över 80! Nu blir jag nyfiken vilka ni nya läsare är som läser min blogg - lämna gärna en kommentar :)

Jag och L ligger och drar oss i sängen efter morgonamningen, helt klart en av de bästa stunderna på hela dan. C går för det mesta upp vid 4.30 på morgonen för att hämta in farmens cirka 600 kossor för mjölkning, sen kommer han in vid åttatiden då jag i bästa fall har frukost redo :) Vi äter antingen 2 poached eggs eller scrambled eggs på mörkt bröd med avocado, rökt lax/skinka o tomat. Och så kaffe förstås - ett måste!

L har somnat igen brevid mej så lika bra att jag passar på och smyger upp o börjar med frukosten...

Ses lite senare!

1 kommentar:

  1. hej! Då passar väl jag på att kommentera :)

    Har inte en aning om hur jag hittade hit men jag har hängt med ett tag. Jag flyttar till Australien på tisdag och kom hit av en slump (tror jag) när jag sökte på utlandsbloggar :)

    SvaraRadera