måndag 17 januari 2011

Outdoor Training

Äntligen fick jag också till det! Har i ett par dagar lite missnöjt suttit och läst andras träningsbloggar och muttrat över hur fasiken dom får till det med mammalivet och långa powerwalks, löprundor och svettiga styrkepass varje dag. Allt medans jag tyckt synd om mej själv och käkat lite mera skräp...

Men idag fick det vara nog, måndag, ny vecka och ny start! Även om jag befinner mej ute på farmen med noll promenadstråk så går det om man verkligen vill. Idag tog jag med mej L i vagnen och vandrade upp längs ett igenvuxet traktorspår, över stora stenbumlingar, under elstängsel och igenom högt gräs tills jag hittade en liten plätt att köra styrka på. Sen hem igen. Svettigt? Garanterat! Och nu sitter jag här i soffan nöjd och glad och motiverad att fortsätta på den här linjen veckan ut.


Benböj i solskenet!

1 kommentar:

  1. Heja Dig! Ser härligt ut! Längtar till sommaren när jag ser bilden!!

    SvaraRadera