torsdag 20 januari 2011

Lite hängigt

..var det här. Syftar främst på min lille man som inte är helt 100 sen sprutorna. Har dock inte behövt ge något febernedsättande än så länge vilket jag är glad över. Undviker helst mediciner i största mån både när det gäller mej och L, om man inte verkligen behöver dom alltså.

Är tillbaka nere på farmen efter att ha varit i QT en natt och vill redan tillbaka! Jag är verkligen lyckligare där uppe, så snart jag kommer ner hit är det lite som att jag sjunker ner i ett svart hål. Fullt med koskit. Hahaha.. (än kan jag skämta om eländet iaf). För att göra det hela ännu lite drygare har jag ingen fungerande mobil längre då vi bytt nätverk till Telecom från Vodafone, och det visade sej att min telefon är låst till Vodafone. Inte kan man låsa upp den heller då nätverkskortet är inbyggt. Åh jag blir så trött. Köpte nämligen just en ny mobil då jag kom tillbaka från Sverige då min svenska HTC inte tog emot sms här. Och så nu det här.

Fan vilket skithumör jag är på. Vet inte om jag ska skrika eller gråta just nu. Nu vaknar L så jag slipper fundera på vilket...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar