onsdag 26 januari 2011

Soaked!

Startade den här morgonen med en BLÖT powerwalk/joggingtur. Det duggade lite när jag lämnade lägenheten och jag hoppades på att det skulle avta men tvärtom så regnade det bara mer ju längre vi kom! Regnskyddet till vagnen hade C kört iväg med i bakluckan så min träningsjacka fick agera regnskydd, inte helt ultimat kanske men det funkade - L blev inte blöt. Det blev däremot jag :) Vet inte om det syns på bilden men jag är soaked..


Nu har vi precis klivit innanför dörren nere på farmen efter en busy eftermiddag med massa bebisar och mammor i Queenstown. Var jättekul att träffa likasinnade och jag blev varmt välkomnad, kändes skönt då jag inte kunnat vara med på några mammaträffar förrän nu. Ska inte sticka under stol med att jag var orolig att gruppen skulle vara jättetajt och att det liksom inte skulle finnas plats för en till men det gjorde det!

Stackars L fick nog en smärre chock av all liv och rörelse, han är ju van med att hans lilla värld bara består av mamma, pappa och några kossor på sin höjd. Känns viktigt att han börjar vänja sej med mer människor och andra bebisar, vill ju inte att han ska bli folkskygg! Idag blev det dock lite mycket på en gång och ljudnivån var stundtals extrem även för mej haha.

Nu ska jag dricka te och umgås med älskling(arna).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar