lördag 22 januari 2011

Ingen rast ingen ro

Lite så känns det nu. L behöver konstant underhållning och inget är riktigt bra.. Fick ett tips av Jojja att det kanske kan vara en av de berömda utvecklingsfaserna, och jisses vad allt stämde in på min plutt just nu! Känns skönt att ha nåt annat att skylla på när man ammat, bytt blöja, rapat, lekt och matat utan resultat...

Bara hoppas att denna fas inte varar alltför länge. Kom just hem från en tur i bilen då inget annat dög och lillkillen fick sej lite välbehövlig sömn och jag kunde andas en stund. Hann med en långpromenad på världens rakaste väg imorse, så grymt tråkigt men jag gjorde mitt bästa för att göra det lite roligare, sprintade mellan telefonstolpar och lyssnade på min iPod i ett försök att glömma omgivningen.

Vet inte om det är min laptop eller Blogger som strular men av nån anledning kan jag inte ladda upp bilderna jag tänkt till detta inlägg - irriterande! Får försöka lite senare igen. C har lovat att ta mej med ut o äta middag ikväll, precis vad jag behöver. Ett brejk från hemmets fyra väggar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar