tisdag 25 januari 2011

En annan värld

Är uppe i Queenstown och kan bara konstatera att det är en helt annan värld här uppe; annat liv, mer fart, människor och saker att göra och jag trivs så oerhört bra! Igår öppnade Skyline liften för Downhill MTB och jag och C har köpt varsitt säsongskort så nu jäklar ska det cyklas!

Lite av en chock för min kropp att vara tillbaka på en DH cykel igen kan jag lova - hade glömt bort hur jobbigt det faktiskt är. Och hur KUL det är! Världens bästa träning :)

Imorgon ska jag och L iväg på vårt första Coffee Meeting med dom andra mammorna från vår föräldrargrupp - spännande! Var egentligen meningen att vi även skulle ha gått på Babysim men gruppen var full och nästa startar inte förrän andra veckan i februari så suga ett tag till på den. Nu ska jag gå och ringa älsklingen som åkte tillbaka ner till farmen idag, och säga godnatt.

Säger Godnatt till Dej med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar