tisdag 11 januari 2011

Häng i Soffan

Jag och L hänger i soffan och väntar på att C ska komma hem med världens kanske godaste pizza - ugnsbakad från Winnies i stan! Castingen idag gick bra.. tror jag. Det kändes iallafall helt okej även om jag var lite nervig i början innan jag slappnade av. Får alltid världens svenska brytning när jag är nervös haha, sjukt irriterande men jag kan inte hjälpa det. Börjar prata stötigt, famla efter orden eller uttala dem helt fel. Lite som att jag just lärt mej engelska, fastän jag talat engelska dagligen i fem år.. Jaja får hoppas att det inte märktes alltför väl :)

Just det fick med mej C till QT vilket är väldigt mysigt (och skönt att slippa tänka på att lämna bort L, även om det bara var för en halvtimme) men det betyder också att vi måste ge oss av tidigt imorgon. Funderar på att ta en kvällspromenad lite senare och njuta av det härliga vädret och fina promenadstråken här medan jag kan!

Japp så får det bli - men först PIZZA!


Sådär lagom utslagna med hungriga magar
(L är hungrig för det mesta, vilket iof stämmer bra på mej med haha)

2 kommentarer:

  1. vad ni är fina!! hoppas vi ses mer nästa gång ni är här i sverige. jag är riktigt avundsjuk på ditt liv i NZ, då jag hela mitt liv drööömt om att få leva där! hihi, många kramar kusin nathalie :)

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du hittat hit Nathalie! Och du vet väl att du är är mer än välkommen att komma o bo hos oss om du bestämmer dej för att ut o resa :) NZ är ett underbart land som jag är säker på att även du skulle älska! Kramar

    SvaraRadera