måndag 10 januari 2011

Nu så

..har vi äntligen internet i vårt hus här på farmen! Skönt att slippa traska ner till svärföräldrarna varenda gång jag vill kolla mejlen eller blogga lite :) Ska dock uppgradera till en snabbare internetvariant och så väntar vi på en router så jag och C kan använda internet samtidigt, så riktigt klart är det inte. Nu får jag passa på när C är ute och jobbar på farmen vilket iof är större delen av dagen.

Jag och L drar iväg mot QT imorgon vid elva-tiden på fm, har lyckats skaffa barnvakt för plutten den kvarten castingen förväntas ta. Det är en reklamfilm för djurmat och man skulle helst ha med sej en hund, katt eller dylikt - undrar om bebis funkar likar bra? Skämt åsido, det skulle finnas en hund på plats att "låna" om man inte hade en egen. Ska bli spännande och se vad vi får göra!

Nä dags för en dusch, sitter här i mina lätt sunkiga träningskläder som jag inte bytt om från än även om det var 3 timmar sen jag körde ett expresspass inne i vårt lilla "gym". Blir lätt så med en liten bebis, man får vara glad för det man faktiskt hinner och inte hänga upp sej på vad man INTE lyckats göra. Men jäklar vad jag snor på och är effektiv då lillen väl sover!

1 kommentar:

  1. Får du ta med Lewisen så tycker jag att du ska gö de syrran :)

    Om det gick unnan för dig förut för att få saker att bli gjorda,som du alltid har varit duktig på innan mamma livet ,så..... Vad ska de då inte gö nu när du har en bebis o när han dessutom sover :) Super syrran here you comes :D

    SvaraRadera