onsdag 19 januari 2011

Yes!

.. vilken lättnad! Sprutorna gick så mycket bättre denna gång, L skrek men inte på långa vägar som sist och denna gång var han inte heller otröstlig utan lugnade ner sej efter bara nån minut. Så sjukt skönt att det är över, jag var helt skakig när jag kom in och sov tillochmed oroligt natten till idag.

Vi måste ha haft en himla otur sist helt enkelt för hans reaktion var extrem i jämförelse med idag. Hade en ny sköterska denna gång som var mycket snabbare med sprutorna, och så slapp jag hålla fast L vilket jag tyckte kändes jobbigt sist - nu stod jag bara på sidan om och pratade med honom medan sköterskan gjorde jobbet.

Åh min älskade lille plutt, helt enormt hur mycket man kan bry sej om dom. Önskar jag kunde skydda honom från allt ont, livet ut..

Yes, it's over!
Plutten sussar på sin kudde i bakgrunden :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar