måndag 22 mars 2010

Another Public Holiday...

Även om jag snart bott här i 3 år har jag fortfarande ingen koll på alla public holidays som dyker upp när man minst anar det. Idag är det tydligen Otago Anniversery Day o halva stan är stängd.. Något jag upptäckte då jag stod utanför gymmet i morse redo för ett träningspass - dörren var låst o det var beckmörkt där inne. Vidare åkte jag förbi Collective Hair där jag hoppades kunna plocka upp mina modellfoton samt få min lugg klippt (ser knappt nånting längre!). Det var såklart igenbommat där med.. Så mycket för allt jag skulle få gjort idag innan vi åker mot Dunedin.

Blev ett snabbt träningspass hemma istället och sen en kaffe o promenad med älskling, som även erbjöd sej att klippa min lugg men där sa jag stopp!

Från vår lilla promenad..


Nu ska jag gå (rusa) ett varv med dammsugaren här och i lägenheten intill utifall vi har visning medan vi är borta, sen blir det att packa väskan o ta en snabb dusch! Bloggar mer ikväll om vi hittar ett motell med internet :)

Over and Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar