onsdag 3 mars 2010

Hemma i Queenstown!

Åh jag kan inte med ord beskriva hur skönt det var att öppna ytterdörren och kliva in i ens egna hem nu på eftermiddagen! C stannade kvar nere på farmen då han hade en del jobb kvar o inte skulle vara klar förrän sent på kvällen. Förmodligen åker jag tillbaka ner en dag tidigare nu eftersom älsklingen inte kunde följa med men EN natt får jag här uppe iaf!

Höll på att få soppatorsk på vägen hem, har nog aldrig kört med så lite bensin.. Satt bokstavligen och bad o pratade bebisspråk med bilen att han skulle hålla ut liiite till och inte lägga av halvvägs på nån one-way bridge/eller mitt på motorvägen. Det funkade haha.. jag kom hela vägen fram till Queenstown BP även om det var en aning svettigt!

Efter ett mellanmål och en kort tupplur på soffan stack jag iväg till gymmet - så skönt! Nu ska jag gå ner o tappa upp ett varmt bad, tända några ljus och bara koppla bort ALLT innan det är dags att sova..
Typ så här hade jag tänkt mej... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar