fredag 26 mars 2010

Se inte..

"Bounty Hunter"! Kom just hem från biografen där vi kollade på just nämnda, med Jennifer Aniston och Gerad Butler i huvudrollerna. Alltså fy vilken kass film.. Kanske är jag extra hård på betyget då jag satt o var hungrig hela filmen igenom. Det enda jag kunde tänka på var pizza, rostade mackor o frukt. Ja inte allt samtidigt då, utan var för sej. Sittter i soffan o har precis käkat ett alldeles galet sent kvällsmål (klockan är halv tolv!) bestående av grovt bröd med skinka, ost o gurka samt en banan (åtminstone nyttigare än pizzan jag först funderade på..). Hursomhelst börjar jag tänka att filmen kanske inte var så himla dålig ändå haha.

Nä nu ska jag dricka upp mitt te o krypa ner i en nybäddad säng med nytt vintertäcke och dunkudde! Shoppade loss lite på The Warehouse idag då det börjar gå mot vinter här och ett tunt sommartäcke inte duger längre :)

Min bio-outfit:


Körde på leggins med dragkedja o moccaboots!

Nu är det sovdags! Imorrnbitti har jag telefondejt med sötaste M :)

Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar