tisdag 2 mars 2010

Fy!

Usch jag mår illa! Är ju nere på farmen och försökte hitta nåt jag ville dricka till frukost, hemma blir det ju oftast snabbkaffe med vanilj-smak. Gillar mitt kaffe svagt så då är det perfekt när man kan dosera själv! Här nere hittade jag dock bara en påse espresso o fy fan vad äckligt det var.. Gjorde en kopp först som jag var tvungen att hälla ut (i smyg haha) för att det var för starkt, provade en andra gång med mindre kaffe, mer mjölk och lite socker men det var fortfarande odrickbart. Nu står en halvdrucken kopp på bordet framför mej - jag ångrar att jag inte gjorde en kopp pepparmints-te..

Ska upp till huset och fortsätta riva ner tapeter strax men det är så varmt o skönt här inne att jag nog sitter kvar ett liiitet tag till.

Vad föredrar ni, kaffe eller te?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar