torsdag 4 mars 2010

Sommar lunch i parken!

Känns verkligen att det börjar bli höst nu.. man får suga på dom sista sommardagarna så gott det går! Därför köpte jag med mej en lamm-wrap från Habebes efter att jag fotats klart inne på Collective Hairstyle. Bilderna blev superfina! Kommer att få en CD-skiva med bilder på när dom plockat ut dom bästa. Fick ett presentkort värt 80 dollar som jag kan handla smink eller hårprodukter för - inte helt fel!

Nu är jag helt slut men har ju lovat att jag ska köra ner till farmen... Shit 1,5 timme i bilen är inte vad jag direkt känner för. Men men lika bra att få det over and done with!

Här åt jag min lunch..

Queenstown har flera små mysiga parker!

Bara ben.. funkar inte länge till skulle jag tro :(

Jag satte mej en bit upp från vattnet för att inte sitta mitt i blåsten..

Ett dopp någon? Kring 14 grader om du har tur!

Half sleepy...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar