tisdag 2 mars 2010

Lunch-Brejk!

Är inne på en kort lunch rast emellan all tapetrivning. Faktiskt rätt skönt att vara här ute på farmen och jobba "tillsammans". C har ju en massa att göra på själva farmen men kommer upp till huset där jag befinner emellanåt och ger mej en hand med sånt som är för tungt o svårt.. typ att slå ut köket och balansera på höga stegar när det behövs. Inte för att jag är kort; mäter 178 cm men C är hela 193 cm så han räcker en bit till! Tänk vilka långa ungar vi skulle få...


Minns när jag började sjuan på en ny skola o jag plötsligt var längst av alla tjejer i min klass. Då hade jag komplex för min längd.. brukade gå på gatan medan dom gick på trottoaren så jag blev lika lång (kort) som dom haha. Idag är jag dock stolt över varje centimeter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar