fredag 26 mars 2010

Mörbultad!

Vaknade för drygt en timme sen o kände mej som jag blivit överkörd av en långtradare eller nåt.. Sov oroligt och drömde en massa drömmar och sprang på toa var o varannan timme kändes det som. Nästan en lättnad när jag såg dagsljuset sippra in mellan rullgardinerna och äntligen kunde gå upp! Fast börjar nästan ångra att jag inte låg kvar ett tag till - är allt annat än utvilad..

Kom tillbaka till Queenstown runt tretiden igår. Blev ett ordentligt styrkepass på gymmet och sen en promenad längs sjön som motpol till  allt stillasittande denna vecka :) Kanske delvis därför jag är öm i hela kroppen.. Förklarar dock inte mitt bultande huvud!

Nä nu ska jag inte sitta här o klaga mer utan hoppa in i duschen o försöka vakna till :)


Känns som jag blev påhälsad av en sån här i natt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar