lördag 13 mars 2010

Ge mej sommaren tillbaka!

Jag är inte redo för det här väldiga omslaget, plötsligt går värmepumparna varma här inne - raggsockor är ett måste och jag går omkring och fryyyser så gott som hela tiden! Blev liksom ingen långsam övergång heller utan det gick från sommar till vinter (snö uppe på bergstopparna igår) på en dag. Inte konstigt att man fick lite av en chock..

Vi överlevde förresten den tråkiga bankgrejen igår haha. Tur att vi käkade ett rejält mellanmål innan vi åkte hemifrån för det var ingen ordentlig mat utan bara små snittar (som ingen åt), så efter vi genomlidit två ointressanta och irrelevanta föreläsningar körde vi tillbaka till Queenstown och åt en sen middag inne på Captains i stan. Skulle verkligen ha tagit kort för det var hur mysigt som helst o maten supergod! Och vi var båda lite uppklädda för en gångs skull... Känns som jag mest flytit omkring i gamla farmoveraller på sistone o sen mjukiskläder när jag väl är hemma. Inte så upphetsande direkt.

Nä nu ska jag hoppa in i duschen och sen åka ner o välja tapet och köpa färg till farmhuset! Det är nu det roliga börjar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar