söndag 14 mars 2010

Yoga

Var på spontan yoga imorse - BodyBalance som jag skulle på var inställt och ersatt med just yoga. Det var faktiskt en riktigt skön timma där hela kroppen fick stretchas och tänjas rejält! Var länge sen jag gick på både yoga o bodybalance så kände mej lite stel, plus att min handled inte klarade av några längre stående hund positioner. Var tvungen att gå ner på knytnävarna eller ta en paus lite då o då men det funkar ju också! Samma tjej är intruktör imorrn vid lunch tid o jag funderar faktiskt på att köra en repris då :)

När jag kom hem spenderade jag nån timme med att plocka ihop en snygg garderob från H&M:s online shop, bara för att i slutet upptäcka att dom inte shippar nånstans utanför Sveriges gränser! Typiskt.. Kanske kan jag förhandla till mej nån deal med mamma eller pappa där hemma så att dom kan sända över lite kläder? Det knasiga är ju att jag förmodligen kommer behöva sända hem lådor med kläder i förväg innan jag åker till Sverige för kommer knappast få med mej allt i en resväska.. o att då sända HIT en låda med kläder kan ju tyckas lite..onödigt? Eller absolut nödvändigt. Haha jag kan inte riktigt bestämma mej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar