tisdag 2 mars 2010

Hjälp!

Om jag stannar här mycket längre så lär jag ha gått upp en sisådär 5 kg innan jag kommer hem haha. C's mamma lagade världens godaste middag som jag inte kunde sluta äta av. Ibland är det enklaste godast; det bjöds på grillad kyckling, hemmagjort potatismos, broccoli och pumpa samt en underbart krämig champinjonsås! Kan ärligt säga att det var en av mina toppmåltider på flera månader.. sååå gott! Att jag var vrålhungrig gjorde ju säkert också att det smakade extra gott - visst är det så?

Till efterrätt dukades en banankaka med choklad icing fram som jag precis slukat en bit av. Nu sitter jag här med en kopp varm mint(!) choklad... Är skapligt mätt vid det här laget :)
Känner på mej att jag kommer sova sjukt gott i natt! Klockan är bara sju men jag är så gott som redo för att krypa ner o läsa min bok "The Girl with the Dragoon Tattoo" (Män som hatar Kvinnor).  Börjar bli riktigt spännande nu..

Nån som sett filmen? Boken är tillräckligt hemsk att läsa så jag vet inte om jag skulle vilja se filmatiseringen..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar