torsdag 4 mars 2010

Come for a ride!

Så här såg det ut när jag körde ner till farmen..

Soligt och fint men inte mycket annat att titta på...

Jag "låste" bilen på max 110 annars blir man lätt fartblind efter 15 mil..

Sjunger ni i bilen? Det gör jag!

Kom just in från en promenad upp till det gamla farmhuset, älskling hade städat ut det riktigt fint så imorrn kan jag fortsätta skrapandet och slipandet utan att snubbla över massa skräp! Längtar redan tills imorrn haha.. Vad jag verkligen ser fram emot är när det kommer dofta av ny färg där inne, just nu är det bara en unken gammal lukt som gör en lite lätt illamående.

C:s föräldrar sitter o kollar på Coronation Street, det är verkligen sjukt dåligt haha. Jag och älskling sitter som tur är med varsin laptop i knäet :) Blir förmodligen en rätt tidig kväll igen.. längtar redan efter sängen!

Hej svejs


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar