fredag 12 mars 2010

Pojkvän med PMS?

Ja inte för jag vet hur det är fysiskt möjligt men jag verkar ha dragit nitlotten idag.. Allt är fel, dåligt, svårt, bökigt o ja helt enkelt omöjligt enligt min kära pojkvän idag. Tröttnade på hans humörsvängingar (haha det brukar vara jag, inte han) så nu har jag stängt in mej nere i sovrummet med datorn, en bra bok o lite marabouchoklad som jag fick hitskickat av kära M!

Var iväg till gymmet imorse och fick till ett riktigt skönt rygg, ben o biceps pass - åh vad träning får mej att må bra! Ikväll ska vi ju som sagt på den där tråkiga bank-middagen jag pratade om tidigare så ska se till att jag har laddade batterier o inte somnar mitt i nåt föredrag om farmar hehe.. Att samla energi det gör jag bäst med en stunds avkoppling för mej själv :)

Ligger o kollar på Bella & Tyra Show, rätt underhållande faktiskt. Bella är alldeles för präktig o jobbig live, även om hon imponerar på många andra sätt. Tyra har jag fått intrycket av att hon är lite vimsig o oproffsig men jag gillar henne bättre o bättre ju mer jag ser av henne. Kul att lyssna/titta på lite svenska program som omväxling! Tänk om inte nätet fanns...

Eller choklad för den delen! Tack M :)

1 kommentar:

  1. Gah, nu blev jag galet sugen på apelsinkrokant! Finns det någon spännande choklad i Nya Zeeland månne? ;)

    SvaraRadera