fredag 19 mars 2010

Trying to stay awake...

..med en vaniljlatte nr 2 för idag. I vanliga fall försöker jag hålla mej till max en kaffe om dan men idag är jag så sjukt trött att jag bara måste ha lite extra hjälp att vakna till!

Update: Blev avbruten i mitt kaffedrickande av C som kom in med gummistövlar och ropade att jag måste hämta kossorna. Cirka två timmar senare är kossorna mjölkade (inte av mej!), och jag är redo att åka hem :) Jag har inget emot att hämta kor, ganska kul på vägen dit när man kan köra som en dåre på dom små leriga grusvägarna mellan hagarna och sedan in i hagen och jaga kossorna mot utgången med diverse tut och tillrop. Sedan däremot, att sakta sakta rulla bakom 300 kossor medan dom lunkar mot mjölkladan är mindre kul.

Nu bär det av tillbaka mot civilisationen i Queenstown - vi ska äta indiskt ikväll, yay!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar