onsdag 3 mars 2010

Vaknat på fel sida..

Kan man säga att jag gjort idag! Fy vilken hemsk natts sömn jag haft... Bara för att jag sov så gott natten innan o trodde att denna natt skulle bli lika skön. Tji fick jag! C gick upp på toa efter midnatt o kommer tillbaka med sin mobil som lyser upp HELA jäkla rummet och lägger den såklart med ovansidan upp. Jag blir klarvaken och tror att det är morgon, varpå jag säger (fräser!) "turn off your phone". Som svar får jag "It will go off in a minute.." varpå jag tror att han menar att alarmet kommer tjuta och det faktiskt är tidig morgon. Snart inser jag att klockan bara är halv ett och sen ligger jag där och stirrar upp i taket i vad som känns som timmar. När jag äntligen somnar drömmer jag en hel massa tills C's mamma står utanför dörren och säger "Cameron, Cameron it's 7 o cklock soon!" Fråga mej inte varför... Gaah vaknade med världens huvudvärk som fortfarande inte släppt.

Som om inte detta räckte har jag även fått en miljon finnar och imorrn ska jag vara make-up modell hos min hårsalong...Varför går man alltid omkring med perfekt hy när ingenting händer för att så snart en fest eller annat viktigt event planeras in så ploppar dom upp, dom hemska elakingarna?? Åh jag känner mej som ett "wreck" just nu. Okej nu får det räcka med klagande, ska dra på mej overallen o mina blommiga gummistövlar och köra upp till huset o skrapa tapetklister. Jippie.

Bye for now

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar