fredag 6 augusti 2010

Another Perfect Day

Nu jäklar blåser det positiva vindar här i bloggen, men jag kan ju inte gärna ljuga o säga att jag haft en skitdag när den i själva verket varit toppen! Hälsade som sagt på fina M i Norrtälje idag, i vanliga fall har vi alltid sjukt mycket att prata om men nu är det om möjligt ännu mer då vi båda ska föda vårt första barn om några veckor :) Vi hade en heldag på stan, åt lunch, gick i affärer, fikade o och pratade!

Norrtälje är en supermysig sommarstad, det myllrade av folk på dom små kullerstensgatorna men utan hetsen man finner inne i city. Perfekt när man inte orkar trängas bland hundratals andra i affärerna men ändå vill ha lite liv o rörelse och folk att titta på! Jag fyndade ordentligt inne på H&M och kom ut med en kasse snygga basgrejer, en början på höstgarderoben som förmodligen blir lättare att avsluta när bebben är här och man vet vilken storlek man har ;)

Innan jag åkte hem träffade vi J som var ordentligt nöjd med dagens fordon - en Audi S5. Alldeles sprillans ny tillhörande J:s pappa - fattar inte riktigt hur J lyckades övertala far sin att låna den andra dagen men nedan ser ni bildbeviset:

Cirka 300 fler hästkrafter än min Skoda räknade vi ut att den hade haha

Snyggaste paret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar