onsdag 11 augusti 2010

Sommaren på besök!

Åh vad härligt idag är det äntligen lite soligt, även om den försvinner då och då.. Började dagen med frukost på balkongen i solskenet och gick sen ner till bryggan och la mej o solade, läste bok och simmade(!) en stund. Vattnet var garanterat ett par grader kallare efter allt regn som fallit men okej när man väl kom i.

Hann väl med att soltorka en sisådär 10  minuter kanske innan världens moln drog in och täckte solen - plötsligt kändes det mer höstigt än somrigt och jag packade ihop mina grejer. På vägen hem mötte jag flera mammor med barnvagn ute på promenad och jag tänkte att snart är det där jag! Längtar så, självklart mest tills jag får möta lilla pyret men även efter att få tillbaka sin kropp och slippa den här tunga magen. Men bara drygt en månad kvar nu, får försöka stå ut :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar