lördag 14 augusti 2010

Bröderna Karlsson

Vi åkte in till stan och såg "Bröderna Karlsson" på bio - gillar att se svenska filmer nu när jag är hemma då jag av förklarliga anledningar aldrig gör det i NZ. Och filmen var riktigt bra! På vägen hem stannade vi till på ICA då J var "döööö-hungrig" och ville ha kycklingsallad. Själv köpte jag risifrutti och en påse chips, nyttigt värre. Nu ligger jag och svettas i sovrummet, känner att detta kommer att bli en vaaarm natt.

Pratade just med C i telefon och kunde iaf meddela att sommaren är tillbaka lagom tills han kommer hit - det blev han nöjd över att höra :)

Night Night

På väg hem från ICA med risifrutti, chips och banan!
Bananen orkade jag inte efter att det mesta av chipsen slunkit ner. Skulle kanske gjort tvärtom?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar