torsdag 5 augusti 2010

Min älskling!

Pratade just med min fina älskling i telefon.. från att ha varit en trött zombie har jag nu en massa energi :) I början pratade vi nästan varje dag på tfn eller skype men nu har C fullt upp nere på farmen från 5 på morgonen till 7 på kvällen så då har det blivit att vi pratar mer sällan - men desto roligare när vi väl hörs! Åh vad jag älskar min plutt...

Förlåt att jag låter så där fjantigt pluttenuttig men kan bara inte låta bli. Bara två veckor kvar nu - ingenting ju!

Idag ska jag åka o hälsa på M i Norrtälje, fint väder är det dagen till ära oxå - underbart med lite sol! Ska ta en promenad ner till sjön nu tänkte jag, är lite sugen på en simtur men det kanske är att ta i? Gissar att vattentemperaturen sjunkit ett par grader efter allt regn..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar