söndag 8 augusti 2010

Not much to tell

Ja det händer inte så värst mycket just nu, därav inget att blogga om. Fick hem jobbiga papper från Försäkringskassan igår om att jag skulle ha avregistrerat mej från det svenska systemet då jag flyttade utomlands. Så nu måste jag både av-och på registrera mej på samma gång och jag har ju sen jag flyttade i 2006 både pluggat och arbetat i två länder; Australien och Nya Zeeland.

Fanns inte ens rader som räckte till att fylla i all den informationen så måste vänta tills måndag och snällt sitta i telefonkö med 247 andra ärenden före.. åååh jag orkar inte. Inte i vanliga fall och ännu mindre nu. Men ska försöka att inte göra det så stort och bara ta en grej i taget..

Nu ska jag göra i ordning mej och gå ner på stan och se om pappa känner för att luncha med mej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar