tisdag 3 augusti 2010

Gravidtankar


I takt med att förlossningen närmar sej tänker jag självklart mer och mer på hur det kommer att vara. Ska verkligen jag föda ett barn alldeles själv? Hjälp är min spontana tanke! Samtidigt så känner jag mej redo nästan nu, eller ja kanske inte riktigt än. Fortfarande lite kvar att fixa innan bebben får komma... har ju inte ens fått min skötväska än haha. Nä men skämt åsido, sjukt mycket tankar är det som snurrar i huvudet just nu. Är väl också därför jag vaknar mitt i natten så gott som varje natt.. Hoppas på att få sova lite längre än till 3-4 i natt.

Kanske hjälper massagen jag just fick av mamma :) Min mamma är massageterapeut och varje gång jag e hemma i Sverige så säger vi båda att NU ska vi verkligen passa på o ge mej massage men alltid är det nåt som kommer emellan.. Mycket mitt eget fel då jag i vanliga fall alltid är på språng o har svårt att hitta ro och ta mej tid för avslappning men nu har jag liksom inte mycket val.

Är därför extra nöjd att jag nu sitter här nymasserad och avslappnad i ryggen - så skönt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar