måndag 2 augusti 2010

Fika på Stan

Blev en tur ner på stan där vi hälsade på pappa och L i deras lägenhet, den var verkligen fin även om det är ett jättejobb innan den är klar; nytt kök och golv ska in, tapeter upp och väggar målas - började klia i inredarfingrarna kan jag lova! Sa till pappa att om jag bara inte varit så himla gravid just nu hade jag gärna ställt upp o målat o tapetserat men det är ju lite att ta i just nu. Himla synd för det hade varit superkul!

Får nöja mej med att hjälpa mormor med att måtta upp och beställa hennes kök :)

Efteråt tog jag och J en sväng på åhléns där jag köpte amningsbehåar - en sak att pricka av från min To-do list! Sen avslutade vi med en fika på Kakugnen där det blev en chockerande dyr och liten (men god) cappuchino och en vaniljbulle för mej, brorsan valde chokladruta och en loka! Nu börjar det dock kurra i magen efter lite riktig mat... får se vad vi hittar på :)

 
På regnig promenad genom stan
Brollan J
Jag och min olydiga lilla Skoda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar