lördag 7 augusti 2010

Jag tror jag sover lite till..

Alltså det här med sömn. Det kommer nog bli ett väldigt uttjatat ämne här i bloggen men ni får stå ut. Annars gör inte jag det haha. Måste nämligen få förklara för nån (er läsare!) hur otroligt lite jag sover på nätterna. Det går bara inte, i natt var det dessutom olidligt varmt så var tvungen att gå ut o sitta på balkongen vid halv tre och sedan lämna dörrar och fönster vidöppna för att få in liiite frisk nattluft. Det låg ett tjock täcke av dis i luften, såg nästan lite magiskt ut!

Det var helt tyst med undantag för grannens säng som dunkade i väggen med en misstänksam rytm.. Tillslut avtog även det och jag kunde somna om för nån timme igen.

Har just ätit frukost och nu går jag och lägger mej i sängen igen tror jag. Ute är det molnigt och dom har lovat regn - perfekt för en slapp dag helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar