tisdag 17 augusti 2010

Frukost till middag!

Alldeles för trött för att orka laga nån mat så det blev yoghurt och mackor till middag, bättre än ingenting och det står ju överallt att man ska ladda med kolhydrater inför förlossningen så fick väl ett rätt iaf ;)

Annars har det varit en supermysig eftermiddag, A och V har varit här på fika och promenad - hade supertrevligt! Lille V får mej verkligen att längta tills vår bebbe kommer - blir han hälften så söt är jag mer än nöjd :)

Nu ska jag rusa ner i tvättstugan o hänga min tvätt, började 1,5 timme efter utsatt tid så ligger efter..

2 kommentarer:

  1. Du vad mysigt det var att träffas! Och god kaka. Lyxfika :) Hoppas du hann med all tvätt! Du skulle ha jagat iväg oss tidigare eller bett mig kånka klädkassarna åt dig, så du slapp stressa.. Hoppas du får lite vila idag! Kram!/A

    SvaraRadera
  2. Detsamma Anna! Att fika i trevligt sällskap är verkligen att föredra framför en tråkig tvättstuga, men nu hann jag ju bådeoch :) Har suttit o läst dina artiklar i Vi Föräldrar på morgonkvisten - nu har jag lite mer koll på dom olika partierna! (Även om det kanske dröjer innan jag röstar i sverige nästa gång..) Vi hörs snart igen! Kram

    SvaraRadera