tisdag 10 augusti 2010

Promenad istället för Simning

Simhallen var stängd, vi kom dit 5 i två och då dom stängde klockan två var det bara att vända i dörren.. Lite snopet men det blev en bra dag ändå!

Vi åkte istället upp till pappa som i vanlig ordning skruvade kök i nya lägenheten. Vi såg att han var i behov av lite uppmuntran så åkte iväg och köpte kaffe och arraksbollar och tog med oss tillbaka - en uppskattad liten suprise :)

Hann även med att låna två böcker av Gudrun Abascal på biblioteket, båda om barnafödande. Slog mej att jag kanske inte ens hinner läsa ut dom innan det är dags.. Tänk att det är SÅ nära nu! En annan grej som får mej att förstå att dagen D närmar sej är mina förvärkar kommer allt oftare. Som idag på min promenad med mamma, tror vi stannade tre gånger för att jag var tvungen att sitta ner och andas då magen drog ihop sej o blev stenhård.

Att då läsa bloggar där det står om tjejer som går på spinningspass dagen innan förlossning känns rätt overkligt... hur är det möjligt liksom? Men alla är vi olika antar jag. Nu ska jag ta en dusch och sen hoppa i säng!

Night Night

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar