måndag 9 augusti 2010

Lazy Sunday

Har varit en lugn söndag här men rätt mysig ändå. Blivit några promenader, ner på stan och tillbaks och senare till Maxi och hem igen. Knappast nån powerwalk vi snackar om men skönt att komma ut och röra lite på sej!

Imorrn ska jag försöka ta mej ner till simhallen för lite riktig motion, det har varit dåligt med det på sistone.. har inte ens lust med mina morgonpromenader längre – ligger hellre kvar i sängen haha. Usch, trivs  ju egentligen inte när det är så men träning känns så trist nu när man inte orkar på samma sätt och mest får ont. Blir bara jobbigt liksom. Hoppas verkligen jag hittar tillbaks till mitt gamla träningsjag efter graviditeten och inte förblir en lat soffpotatis!

Jag och magen på promenad tidigare idag..

Knappt så fötterna syns längre!

Obligatoriskt söndagsmys - chokladen fattas i bild ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar