onsdag 4 augusti 2010

Sömn - en lyxvara

Ja, det är verkligen något man inser som blivande mamma. Numera springer jag väl upp en sisådär 4-6 ggr under en natt för att kissa, om det inte är ryggen som är stel. Vaknar mellan 5-6 och är hungrig varpå frukosten intas SEN sover jag förhoppningsvis några timmar till. Ofta sover jag faktiskt som bäst mellan 7 och halv 10 på morgonen! Inte helt ultimat när man som jag i vanliga fall är morgonmänniska som gillar att vara uppe tidigt men nu gäller det att samla sovtimmar - närsomhelst på dygnet :) Antar att detta är naturens sätt att förbereda oss på vad som komma ska.

Nu har jag just druckit en stor latte och ätit två riskakor och börjar känna mej lite mer som människa.. :)

Om nån timme bär det av mot A och lille V - skoj!

2 kommentarer:

  1. Det var ett tag sen jag kikade in hos dig så jag har inte sett den nya headern. Ville iaf säga att bilderna på dig som din vän tagit, är så oerhört vackra! Hoppas att du mår bra och tar hand om dig.

    SvaraRadera
  2. Tack Elin, vad snällt sagt!

    SvaraRadera