onsdag 4 augusti 2010

Förkänningar

Idag har jag haft läskiga sammandragningar flera gånger.. började imorse konstigt nog när jag precis gått upp o just ätit frukost. Blev liksom illamående och det låste sej i ryggen o magen blev stenhård. Var tvungen att lägga mej ner och andas djupt ett tag sen släppte det. Fick liknande känningar efter jag promenerat ner på stan o träffat pappa, o sen hem igen. Förmodligen gick jag för snabbt IGEN. Tredje och förhoppningsvis sista gången hände nu sent på eftermiddagen i Kista Galleria när jag stod i kassan på ICA, vrålhungrig och trött. Fick lite smått panik och visste inte riktigt vad jag skulle göra, sätta mej ner i tidningsstället och äta bananen jag inte betalat för än var det första som flög genom huvudet men som tur var slapp det gå så långt.

Nä blir att ta det lugnt resten av kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar