torsdag 6 december 2012

2 av 3!

Yes, så är 2 av 3 veckomål avklarade - idag shoppade jag alla julklappar till L :) Jag och C låter bli att köpa till varandra i år eller till nån annan släkt/familj, det blir så mycket enklare så! Våran julklapp får bli nyåret i Lake Tekapo :)


Klappat och klart! Fast de måste ju slås in också, men just nu ligger de i säkert förvar högst upp i en av våra garderober... 

Allt är förresten påskrivet och klart nu med lägenheten i Sverige, känns så himla skönt. Även att flyga tidigare verkar lösa sej, och det till en billig peng. Jag har suttit och googlat hotell i Singapore i vad som känns som halva eftermiddagen, mina ögon går i kors just nu! Och inte har jag blivit nåt klokare, känns som jag bara blir petigare ju fler hotell jag tittar på. Nu tar jag ett brejk och tar med mej L ut för lite välbehövlig frisk luft...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar