lördag 1 december 2012

B-day Dinner

Vi ska alldeles strax ute och fira min älskling med middag på Minami- bästa japanska restaurangen i Queenstown! C:s föräldrar är här och jag gör mitt bästa för att värja mej mot välmenade svärmorsråd när det gäller allt från hur man ska få sina barn att sova till hur man får dem blöjfria. Att med ett leende nicka instämmande är mitt svar på det mesta haha. 

Det är så skönt att inte vara en lättpåverkad nybliven mamma längre, jag och C vet vad som är bäst för L och det är huvudsaken!

Nu måste jag fixa i ordning L, själv är jag klar :)




På med lite mörkare ögonskugga och bättring av mineralpudret (som jag för övrigt fullkomligt älskar, bästa sminkköpte någonsin!) och några drag med borsten genom håret 
så var min "evening look" fixad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar