fredag 7 december 2012

Lugn och Ro

Sitter här i alldeles lugn och ro med en hemmakomponerad latte och några nötter och laddar för mitt yogapass medan C har tagit med L till badhuset! Har varit sådär med träning för mej på sistone, har inte riktigt haft nåt sug eller lust alls fast jag vet att jag verkligen borde få in styrka varje vecka. Tankarna har varit på annat håll tror jag, med allt fix inför resan, lägenhet etc.plus att C:s föräldrar varit här. Bortförklaringar jag vet, kanske borde jag bara säga att jag prioriterat annat helt enkelt!

Fick iaf min garderob och ett stort förråd på nedervåningen urrensat häromdagen, så himla skönt! Fast än är det mycket kvar, men nu har jag iaf börjat!

Vi hörde aldrig nåt mer från KVD igår ang bilen fast dom lovat att återkomma. Dålig stil tycker jag. Jaja får se om vi hör nåt framåt kvällen. Annars kommer det väl upp fler passande bilar får man hoppas!

Så nu är kaffet urdrucket och jag ska se om jag kan hitta nåt att klä på mej för yogan. Sitter inte här naken alltså men är i behov av ett ombyte :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar