söndag 2 december 2012

Did I tell u...

Att jag äntligen fått och börjat använda min iPhone5??! Herregud om man kan bli kär i prylar så har jag helt klart en crush på min telefon! Jag ääälskar den och förstår inte hur jag kunnat överleva utan en iPhone i alla dessa år ;) Haha skämt åsido, den är iaf himla behändig och så mycket roligare än någon av mina tidigare telefoner.

Bara faktumet att slippa ta med sej både kamera och mobil på promenader tex är ett stort plus! För iPhone5 tar verkligen fina bilder för att vara en mobil, inga korniga pixelbilder som man annars lätt får. Kolla nedan tex; helt klart godkänt för bloggen eller hur?






Jag tog dessa för en timme sen ungefär när jag och L var in till Skateparken en sväng. Jag parkerade bilen en bra bit bort så vi fick en promenad också. Min uppfattning om vad jag ser som helt okej träning/lagom vardagsmotion har förresten verkligen ändrats. Nu tycker jag att jag rört på mej om jag gått en lugn promenad på 20 minuter, till skillnad från mina vanliga svettiga powerwalks som jag tyckte skulle vara minst en timme för att bli godkända. 

Nu kör jag mer på mottot att lite är bättre än inget! Har lovat mej själv att träna lite styrka idag också. Skulle ju vara ultimat nu när L sover men jag tror faktiskt att jag skjuter på det tills han vaknar. Han tycker nämligen att det är helt okej att hänga i garaget med mamma medan hon gör knasiga övningar på golvet! Ska istället ta vara på lugnet här och vila en stund jag med. Om jag och C har tur så blir det bio för oss ikväll när C och hans föräldrar kommer tillbaka från farmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar