lördag 1 december 2012

Dagens glada

Idag är det C:s födelsedag, 33 hela år fyller han! Jösses vad vi håller på att bli gamla ;) Själv fyller jag 30 nästa år - hjälp var tog åren vägen!! Snart kommer C:s hela familj hit så känner mej lite stressad men vill ändå kasta in ett snabbt inlägg så ni vet att jag lever! 

Känner mej alldeles pirrig och uppspelt då det verkar som vi fått lägenhet i Sverige nu, i lilla Enköping där min familj bor. Ska inte ropa hej innan kontrakt är skrivet men det verkar riktigt lovande, och hyran är det allra bästa; 5000 kr för 70 kvm! Och fräsch och möblerad dessutom. Det är en tredjedel av vad vi skulle fått betala i Stockholm för samma typ av lgh. Och det är ju inte för inte som Enköping kallas Sveriges närmsta Stad, det är ju faktiskt nära till allt! Jag tror att det kan bli superbra det här. 

Håll tummarna nu för att allt går vägen! Nu måste jag springa ner och göra i ordning C:s föräldrars rum, dom stannar här i tre nätter.

Hej hopp!




Glad tjej! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar