onsdag 1 februari 2012

Älskade Unge!

Herregud jag är så fantastiskt galet förälskad i den lilla varelse som just nu härjar runt i vardagsrummet med sin motorcykel och då och då utbrister i små glädjetjut. Jag kan inte låta bli att så fort jag får tillfälle pussa på dom små mjuka kinderna och dra fingrarna genom hans blonda lockar - gosunge!

Vi har haft en toppendag, jag och L. Simklassen som startade idag blev en hit, L fullkomligt älskade det i år. Förra året var han ju fortfarande så liten men nu skrattade och log han med hela ansiktet klassen igenom. Jag ser redan fram emot nästa vecka! Imorgon har vi fullspäckat schema; minimuscle på morgonen, sen gardinval uppe i huset, playdate och lunch med E o M och sist ett möte uppe vid huset igen. Och viktigast av allt, C kommer upp till QT efter en hel evighet nere på farmen! Vi kommer att stanna här alla tre ända till lördag då det bär av till farmen en sista sväng innan pappa och J kommer nästa vecka.

Nu ska jag pussa lite till på min lille älskling och sen natta honom.

1 kommentar:

  1. Kul att du kände igen dig, då vet jag ju att jag heller inte är ensam... ;-)

    Att pussa och krama på di små är det bästa som finns, går inte få nog :-)

    SvaraRadera