söndag 5 februari 2012

Moto X Family

Idag åkte vi iväg till Cromwell och jag körde motocross igen för första gången sen jag blev gravid med L. Över två år sen sist med andra ord! Jag kände mej så okoordinerad till och början med, och hade alldeles för mycket downhillteknik. Det dröjde ett gäng varv på banan innan jag kom in i motocrossåkandet, men mot slutet kändes det helt okej för att ha varit på en sån dammig, hård och stenig bana. Lägg till 27 graders värme på det så kan ni förstå att jag svettades! Inte bara jag förresten, utan det dröp såklart om killarna också.

Och just ja, L han var med han också! Säg dit han inte hänger på förresten, han är med oss överallt och vi älskar´t!





C och T diskuterar suspension... ett evigt samtalsämne när det gäller hojar



Världens bästa mek och jag!



Min stora älskling




Självklart hade L sin egen hoj!

2 kommentarer:

  1. Vilken go liten kille ni har, såå söt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vad gulligt sagt :) Jag har svårt att inte äta upp honom ibland!

      Radera